.

19.58

Publicerad 2009-12-03 19:58:51 i Allmänt

Jag undra vilka ni är där ute som läser min blogg? Det är rätt konstigt egentligen. Hur mycket jag skriver ut om mitt liv, även om det inte är Paris Hilton som skriver så skriver jag även ner saker som kanske inte alltid är så smart? Hur löjligt är det inte, att jag skriver om MINA tankar och känslor? Varför gör jag det ? Vad får jag ut av det? Ingenting. Men ändå gör jag det.

Veckan lider mot sitt slut. Jag är så trött! Den här veckan har varit väldigt intensiv. Kommer komma hem vid strax efter 17.00 imorgon eftersom jag ska jobba efter skolan (peeennnggarrr) Jag längtar tills jag lägger mig i sängen i morgon kväll/natt för då ska jag sova ut!


Nu blir det Mamma pojkar. Finns det något töntigare program ? Aja galet kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela