.

Ensam hemma

Publicerad 2009-08-01 12:43:58 i Allmänt

Lördag. Idag kommer det blir en seg dag känner jag. Jag är egentligen inte på humör att göra något heller så jag ska väl inte klaga. Alla är iväg här hemma så jag har huset helt för mig själv. Det är inte ofta det är så, så jag tycker verkligen det är hur skönt som helst.
 
Igår blev det en runda på stan, hittade bara färg till att färga ögonfransarna. Tänkte det kunde vara smidigt nu när frizon börja nästa vecka. Man får ju dra ner på bekvämligheterna om man säger så. Senare på kvällen blev det film hos mia. Vi kollade på film och myste.

Nu ska jag gå ut en runda i solen!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-08-01 15:11:51

Saknar dig redan vännen!!

DU ÄR BÄST!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-08-01 17:13:46

lovisafisa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela