.

Att leva utan ett eget badrum, en verklighet snart!

Publicerad 2009-08-03 16:25:49 i Allmänt

Just nu sitter jag och kollar på Top model. Det är en gammal säsong som går på TV. Det små duggar ute så det känns sådär mysigt och fridfullt. Va en runda hos mia innan med jullan. Verkligen mysigt. Med kaffe och två underbara vänner kan man inte vara annat än lycklig. Vi pratade om allt möjligt. Allt från bröllop till gummistövlar haha. Ni är bra!

Det blir inte så mycket bilder på bloggen då min dator är i skolan, men som sagt får ju tillbacka den om några veckor. Just nu är jag själv hemma förutom alfons ,den hårbollen. Jag tycker verkligen det är så skönt att bara vara helt ensam i ett hus. Det är så mycket jag borde göra städa mitt rum, se över vad jag ska packa och städa kaninburen men jag skiter i det just nu.

Snart dra det ihop sig till festivalen. Om jag ska vara ärlig har jag blande känslor. Visst kommer det blir roligt med massor av vänner och roliga stunder men det är även ganska jobbigt. Jag är nog världens med bekvämaste människa. Att leva utan ett eget badrum, utan min dusch,min toa och min garderob blir livet jobbigt. Vad hemsk egentligen! Vad bortskämd man är. Fy! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela