.

önskar jag att jag var äldre ibland...

Publicerad 2009-08-10 23:19:27 i Allmänt

Jag vill bara säga att anledning till att jag är så lycklig egentligen inte är så "big" som folk verka tror. Jag är bara allmänt glad. Igår var jag så otroligt trött ,som gjorde att jag kanske förstorade upp saken lite. Så det är verkligen inget speciellt som har hänt.

Nog om det. Pratade med lovisa innan. Har svårt att få ihop det att träffas. När hon kan, kan inte jag och så tvärtom. Men det löser väl sig hoppas jag. Jag känner mig fotfarande sjukt trött i kroppen. Har inte sovit alls lika mycket som jag bruka om man säger så. Men det är väl så det ska vara. Jag bara väntar på att kunna göra om min header men måste ha min dator och fixa med bilderna. Men det kan ske först om en vecka typ. Jag pratade verkligen ut med min mamma ídag. Det är inte varje dag som båda känner för det om man säger så. Jag satt i trappen med frukost medans hon städade toaletterna. Ibland får jag verkligen panik på den kvinnan. Kanske är det för att vi är så lika. Båda ska ha rätt. Det kändes så sjukt skönt att bara prata av sig. Jag fick med mig ett och annat råd i bagaget. Ibland önskar jag att jag var äldre. Slippa alla dessa tonårstjafs om löjliga saker som händer i ens liv. Allt handlar så mycket om hur man ska vara , hur man ska se ut och vad man ska göra. Ibland känns allt så himla löjligt. Antligen är man för trevlig eller så är man skit tråkig. Hur ska man betee sig för att falla alla i smaken? Bara för att man inte är som en person snackas det en massa skit bakom ryggen. Vem vinner på det? Ingen. Men självklart är det skillnad på att snacka skit och snacka skit. Jag är den jag är. Gillar du inte mig behöver du inte göra det. Du behöver inte vara med mig eller ens titta på mig. Jag tänker aldrig blir någon annan en den jag egentligen är. Jag skulle aldrig umgås med människor för status eller utseende. Jag är hellre med en tjej som har världens fulaste kläder och konstigaste utseende och har jätte roligt än med en rik och cool tjej som är skit tråkig. punkt.

Sov gott!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-08-11 15:28:06

allt löser sig, bara man vill :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-11 15:54:41

Ja jag hoppas det! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela