.

Leva nyttigt?

Publicerad 2009-08-22 14:55:56 i Allmänt

Efter skolan igår som för övrigt va väldigt meningslös åket jag hem. Mamma tyckte att jag kunde hjälpa henne att städa "katjinnnngg"Jätte kul. Så min eftermiddag gick ut på att moppa badrumsgolv. På kvällen drog jag och Julia ner en vända på Värnamodagarna. Kändes rätt tråkigt med tanke på att det bara va trettonåringar där nere. Så vi åkte till Jennys och Lisas avskedsfest. Det va gott med våfflor! Senare åkte vi tillbacka till stan. Tyvärr kom vi inte så långt när vi insåg att man va tvungen att vara 18 för att komma in på området suck! Vi gick till Statiol och hyrde en film. Gick hem till Jullan där jag även sovde över. Mycket mysigt! Tack!



Fundera på om jag borde bli lite mer nyttig? Man mår mycket bättre både psykisk och fysiskt!

Just nu sitter jag och skickar efter bilder.Det är nog det enda på digitalkamera som jag hatar. Blir aldrig av att man skicka efter. Men nu banne mig blir det äntligen av. Ikväll skulle jag egentligen till lovisa men hon jobbade lite senare så jag kände att det skulle bli lite segt att vänta i hennes hus. Fårse vad jag hitta på. Vi märker helt enkelt.

Har en bra dag!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-08-22 19:26:27

Ah, förlåt mig för det. Inte meningen att jag skulle jobba så länge men aah, sorry!!

Hoppas vi ses snart iallafall :D

Puuuussss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela