.

Jag vill vara en kille ibland

Publicerad 2009-08-15 16:11:27 i Allmänt

Gårdagen var mycket trevlig. Efter Kärdafestivalen som för övrigt var jätte rolig men kall, åkte jag och brodern med hans två vänner till MAX. Jag har kommit på att jag ibland bli avundjsuk på killars sätt. Dom är så otroligt okomplicarade. Kan inte vi tjejer med vara det? Tio gånger lättare på alla sätt.

Men som sagt en mycket trevlig kväll.

 



Om en timme blir det att åka till Vetlanda på 20 årsfest. Alltid kul att komma iväg lite som man brukar säga. Just nu är jag ganska opepp men jag brukar komma igång sen om jag känner mig mig rätt. Lovisen hörde av sig innan. Hon satt på ett caffe i stockholm, blev inte alls avundsjuk. Åhh vad jag saknar henne. Men vi får förhoppningsvis ihop att ses på något sätt hoppas jag.

Nu ska jag fixa i ordning mig. Har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela