.

NP/Ullared

Publicerad 2009-04-28 12:35:27 i Allmänt

Provet gick förhoppningsvis bra. Jag hatar prov över huvudet taget, men NP är liksom ännu värre än värst. Men nu är det bara en del kvar, den svårast reading and listing men det ska nog funka det med. Efter provet stack jag hem för vi tanken är att vi ska dra till ullared nu om en timme. Ska blir rikigt roligt! Men jag måste hålla mina pengar i styr bara!



Lånade den här boxen av grannen så detta är vad min måndagskväll och en stund idag bestod av. När jag kollar på det här kommer jag på mig själv att sitta och skratta högt. Man får verkligen andra tankar om jessica Simsson. Självklart är hon en kräsen blondin som är ganska trög (hon ser inte skillnad på tonfisk och kyckling) Men hon är sjukt rolig.

Nu ska jag käka lite mat sedan rulla vi bilden till Ullared. Hoppas du får en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Kurremurre!

Publicerad 2009-04-28 21:15:25

I LOVE NP-PROV!!!!! hahah

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-30 10:10:55

haha du är ju rolig!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela