.

En bra dag!

Publicerad 2009-04-02 12:04:31 i Allmänt

Dagen inleddes med gympa,att stå i gympasalen 80.15 är inte rikigt min grej, jag tänkte att det skulle bli grymt jobbigt men det var otroligt skönt att träna på morgonen. Jag och oliva gick in för det som as, så varm blev jag minnsan. Sedan cyklade vi till skolan hade lite lektion och nu har vi precis ätit. Så där befinner jag mig nu. Jag hoppas att jag får sluta lite tidigare idag för vi är redan klara med projektet i vår grupp och jag tänker inte sitt här och glo. Ska ju fika med mia efter skolan. Att sitta på Pelikanen med en kaffe och en kaka i ute i solen låter ju inte helt fy och skam och tjöta lite, fininmang!


I mina tankar just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela