.

Back to the regular

Publicerad 2009-04-14 10:26:58 i Allmänt

Det gick tio gånger bättre att gå upp idag än vad jag hade räknat med. Känns faktist som jag för en gångs skull har sovit ut ordetnligt på ett lov. När jag stod framför speglen och borstade mina tänder tänkte jag "lev dagen som om det vore en mening". Så med ett glatt humör och en bra inställning blev allting genast bättre! Cyklade till skolan med min nya rosa/serisa mössa, det gå inte att undgå när Amanda är i farten inte.



Nu sitter jag i klassrummet. Min lektion börja när som helst. Emelie har just smällt i sig en Twix,flumunge. Hon är som bäst när hon är på det humöret! Anton kommer hem idag! Grymt roligt. Det är helt hemskt att han ska flytta ifrån mig. Lille pojk. Mormor åkte hem idag på morgonen med. Men jag ska ju upp ditt om 4 veckor så det gör inte så mycket faktist. Förövrigt ska jag träna ikväll plus att det är dubbelavsnitt av De desperata hemmafruarna kan det blir bättre? Knappas.

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela