.

En torsdag

Publicerad 2012-01-26 21:08:23 i Allmänt

Är ledsen att inläggen kommer så sällan. Eftersom jag vet att alla mina fans är så sjukt intresserade av mitt liv. Nää skämt och sidor. Just nu är det väldigt mycket plugg. Det mesta är att läsa böcker, sjukt mycket kurslitteratur men även mycket att plugga över lag. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte är svårt. Man tänker lätt att en kurs är halv-slapp och rätt chill men svar NOOOO. Samtidigt älskar jag föreläsningarna och jag känner att jag har lärt mig så sjukt mycket på bara två veckor så det är ju ganska bra ändå. Jag hänger med tre vänner nu i klassen som heter Ida, My och Mia. Skit sköna tjejer som jag verkligen trivs med. Rätt sjukt hur lätt det är att hitta vänner så fort. Eller vänner som "klickar" från nästan första dagen. Känns jätte roligt! Det sköna är att alla kommer till föreläsningarna varendadag med lite panik och känner att man inte har hunnit läsa det man ska haha! Jag trivs verkligen här. Nästan från dag ett har det känns så himla rätt. Jag har ingen hemlängtan. Jag har min pojkvän 7 minuter bort som jag nästan är hos 50% på en vecka. Jag älskar att ha honom nära. Jag älskar att jag ska flytta nu på onsdag till en bättre korridor. Men jag ska erkänna att jag saknar mammas mat och jag är skit trött på knäckebröd med mjukost på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela