.

Helgen

Publicerad 2011-05-09 20:22:16 i Allmänt



Som sagt min familj kom upp i fredags och stannade tills idag. Haft en jätte bra helg och som vanligt kommer måndagen för snabbt.

Just nu inser jag inte rikigt hur jag har klarat av att vara här sen slutet av januari. Hur jag liksom har "klarat" mej utan min fina, roliga och underbara familj. Att man har träffats kanske 6 dagar på månad ungefär känns konstigt. Jag är en familje tjej. Är och kommer alltid vara. Jag älskar att spendera tid med dom, att dricka kaffe med pappa, att ligga och sola med mamma och att reta Benjamin för att han är en fjortis. Därför kan jag ärligt talat säga att jag är stolt över mej själv att jag klara av att bo 5 timmar ifrån dom i snart 5 månader.

Nu är det dags för en film och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela