.

Torsdag

Publicerad 2011-05-05 20:52:44 i Allmänt

Hej i stugan. Idag kom jag på en sak på tunnelbanan. När man ser hur en person springer i panik för att hinna med tåget. Hon gör inte det. Hon suckar och tänker "bara jag hade sprungit liiite fotare, då hade jag nog hunnit" Det roliga är att nästa tåg oftas kommer 4 min senare. Jag är lika dan själv om jag missar det tåg jag tänkt. Men vad katten, hur töntigt är det inte! Det handlar om att jag kommer 10 minuter senare hem än vad jag tänkt. Det är inte som i VMO (jätte fin stad för övrigt) där bussen passera en gång i timmen sin hållplats. Jaja.

Nu ska jag sätta på en film. Imorgon kommer mina fina familj hit och jag längtar till smått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela