.

tidsfördriv

Publicerad 2011-05-02 14:21:13 i Allmänt

Jag brukar få komplimanger för: Ehmm jaa kankse mina ögon

Jag tycker det är obehagligt att: Vara på höga höjder

Jag har samlat/samlar på: Typ bokmärken när jag var liten

Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är:Förlåt men Melissa Horn (förlåt lovisa)

Jag har en förmåga att:Slarva bort nycklar och mobiler
I smyg brukar jag: äta saker i skafferiet

På offentliga toaletter brukar jag: Rulla 2 meter papper runt toa ringen
I min jackficka har jag alltid: Beror på vilken jacka som används för studen.
Någon/några brukar kalla mig för: Many, mandy, manda m.m
Det här året kommer jag: Flytta till stockholm hoppas jag och jobba eller plugga.
Jag hoppas att jag en dag:Kan vara nöjd med det liv jag levt. Att jag vågade göra saker.

Jag stör mig på människor som: Är ego, som tror de är bättre än andra. Som inte har någon själv kännedom
Något av det sötaste jag vet är: Noel
I telefonen svarar jag: Hej det är amanda
En låt som gör mig glad är: Ojj finns många!
En låt som kan få mig att gråta är: Kärleksvisan-Sarah Dawn Finer
Om jag är ensam hemma brukar jag: Lyssna på musik
På McDonalds beställer jag oftast:Kaffe
Jag tycker jag är ganska duktig på att:Vara mej själv  

Ibland undrar jag varför: Allt ska vara så komplicerat
Jag tycker inte om min: kompakta kropp haha! Nädåå det kunder varit värre!

Det dyraste jag har köpt är: systemkamera

Jag ångar att jag köpte: saker jag inte använder?

Jag tycker om människor som: lättsamma och glada. Bra inställning.
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag: ta upp den och hoppa av glädje!
Jag ser upp till: Hårt arbetanade och framgånsrika människor som ändå är jordnära och lojala.
Jag saknar: Nära och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela