.

Okej...

Publicerad 2011-05-01 17:27:12 i Allmänt

Klockan är lite över fem. Idag har jag inte gjort ett skit. Det är inte bra. Jag hatar den där känslan av trötthet för att man inte har gjort något. När man bara har legat i soffan hela dagen. När man hade kunnat göra något. Tyvärr är det svårt att göra något när man har haft helt fel skor på sig hela helgen och fötterna är fyllda av vattenblåsor. Jag håller med, fyyy vad äckligt men det är sanningen!

Dagen börja med min kvinnovecka (ytterst personligt) men kom igen... hälften av befolkningen är ju kvinnor så det är okej att skriva det. Jag har fått en blåsa på läppen (det gör ont) Just det, en liten finne har valt att placera i facet med. Inte så det kanske märks så överdrivet men ändå. Det är mitt hälsotillstånd just nu. Uppsväld mage, känner mej extremt snygg. Jaa sen är det ju söndag med och då kanske min hälsa känns lite värre också?

Haft en bra helg iallefall. Igår hade jag jätte trevligt. Blev dock inte jätte sen för jag hade en orolig mormor som skulle hämta mej. Jag sovde här inatt. Var inte jätte sugen att åka hem till Lidingö själv mitt i natten till ett tomt hus då familjen var iväg. Det är  iallefall så kul att träffa lite vmo folk! Man förstå varandra på ett helt annat sätt. Småländskan känns i sitt rätt ja så att säga.

Till veckan hoppas jag på sol! Imorgon har jag inget planerat så jag hade hemskt gärna velat sola ute på soldäcket och samtidigt lyssna på lite musik. Jag lever ett mycket hårt liv som ni märker. Ska iallefall längre in i veckan vara med bla Elin och Lina. Sen på fredag kommer min KÄRA FAMILJ. Mysig helg hos mormor är planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela