.

Joo jag är vaken !

Publicerad 2011-05-24 08:36:51 i Allmänt

06.30 hör en hammare precis utanför mitt fönster. Tänker något i form med "mmeeeennnn guuuudddd" Kan det finnas något mer störande att vaknas av. Hör Fredrik (pappan) säga till dom lite små argt " Det finns faktist någon som sover precis där ni håller på att banka, vänta någon halvitmme till" Jag må leva i källaren men dom som har planet ovanför mej tycker faktist att jag har mina rättigheter. Nää jag skojar bara.

Håller på att tvätta för fullt. Jag kommer nog ångra att jag skriver det här för mamma kommer säkert säga tusen gånger när jag kommer hem att " Du skrev ju i din blogg att du tycker det är roligt att tvätta så nu kan du göra det" Men på riktigt. Jag tycker det är lite kul faktist. Det låter ju helt sjukt. Vem gillar att tvätta? Det är just grejen att man har en gigantisk tvätthög på golvet å så bara fixa man det och känner sej lite duktig liksom.

Jaja. Snart kommer Lina. Såg en film som dom hade hyrt som jag tänkte vi skulle inspektera. Senare ska vi in till stan ,hänga på medis och käka på snaps (okej, det skrev jag med ironi så ni vet) Ikväll ska jag träffa min plugg-kille som har lite tid över för mej. Låter som en ganska bra dag.

Nu ska jag fixa lite innan Lina kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela