.

Jag är en tönt

Publicerad 2011-05-14 16:40:51 i Allmänt

Det är lördag idag om någon råkat glömma det. Ikväll ska jag, Lina, Fatme och Malin gå ut. Nicee. Nää men det känns roligt och jag är faktist lite taggad. Dock har jag kommit på att jag är en hemmatjej. Med andra ord, jag trivs bäst med en dålig film och en stor godis skål framför mej. Men å andra sidan är jag snart tjugo år och är som mest attraktiv på marknaden. Okej det var ett skämt men jag menar bara att man kan inte alltid sitta hemma och pilla navlen utan man måste ut och röja lite också.

En annan sak som jag har kommit på är att jag är otroligt känslig när jag tittar på TV. Jag sitter där och kan gråta som ett barn. Har aldrig varit sån innan utan snarare retat min vänner och säger " men gråter du för det, du är ju en mes" Nu är jag där själv och det känns... konstigt. Kanske är i någon hormon period eller något för det här känns inte rikigt naturligt. Eller så har det här med att flytta hemifrån gjort mej dum i huvudet. Vem vet?

Program som får mej gråta:
En unge i minuten
Det blir bättre


Jaaa ni märker ju hur stort mitt TV intressen är nu för tiden haha. Sen är det väldigt töntigt i sej att ens skriva ner vad man gråter till. Like I care? haha!

Hur som helst. Jag har inget att skriva om som ni märker. Så grattis om du lyckades läsa ignom den här viktiga texten. "Hej mamma och pappa jag lever"

Nu dra jaagg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela