.

Håll i....

Publicerad 2011-05-17 21:52:13 i Allmänt

Hatten min vänner. För idag har amanda gjort hål i navlen. "Oj det kom spontant och måste gjort riktigt ont" Men nejj. Har velat göra det länge och det var en ganska rolig upplevelse måste jag säga. Och ont? Nää faktist inte. Om jag ska vara helt ärlig kändes det knappt. Längtar tills jag får byta smycken för det som sitter i nu är ju inte jätte roligt.



Bildbevis

Kom på att detta är en grymt bra sätt för mej att börja träna. Ger liksom lite motivation. Eller jag tänker det iallefall. Sen vet man ju aldrig slutresultatet ;)

Har hunnit med 3 samtal mellan 20-21.45 rätt bra jobbat känner jag. Uschh jag låter lite skrytsam ikväll eller hur? Och det är ju inte så populärt när man är svensk. Du vara svesnk vaaa. Sii sii grazias!

På tal om svensk så prata vi ju ofta om hur vädret är och det är verkligen regn och åska som kvällen har bestått av. Tycker dock det är lite mysigt när man sitter inne.

 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-18 12:47:37

Åååh va najs! :) modigt av dig! jag hade ju aldrig vågat :P usch naveln är så obehaglig! räcker med tungan och läppen för mig :p <3

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-05-18 20:56:45

hahah :) Läppen å tungen är väl 1000 gånger värre tycker jag haha :) <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-19 12:22:59

nää inte när man är känslig på magen och särskilt vid naveln :P haha. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela