.

Bohuslän , nä du skojar?

Publicerad 2011-05-31 20:43:57 i Allmänt

Det är något ont över den här blogg sidan. Så fort jag ska börja skriva så liksom "låser sej" hjärnan och jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Idag skiter vi fullständigt i vad jag har gjort, för vet du? Jag har inte ett gjort ett skit, det är inget jag är stolt över men planerna blev ändrade.

Jag har dock gjort en sak som har tagit nästan hela dagen och det är att packa. Det är alltid sån ångest över det. Hatar sverige för man vet aldrig hur man ska klä sej. Antigen svettas man som en gris eller fryser som ett svin. "plocka lite av varje då, lite varma kläder och lite kalla! " Men då kommer bekymmer två. Väskan är inte jätte stor så det betyder att jag måste chansa lite på vad Gud kan tänkas planera för väderlek. Det för oss till bekymmer 3 ... Nää nu får det vara nog.

Jag mår bra iallefall. Det är en sak som är säker. Imorgon för mina vägar mej till Bohuslän. Miljöombyte hereee I commmmmeeee! Jag och simon ska sitta i buss i 4 timmar för att sedan sitta i bil 3 tommar. Detta blir en total summa på 7 h. Det är ganska länge kan jag känna. Men ser fram emot det när vi väl är där.

Känns som jag tjatar om Bohuslän hela tiden " Hejj det är Amanda Sandström HON SKA TILL BOHUSLÄN" Nu vet alla :)

kl är 20.43 och det går inget på TV. Så fundera på att sätta på en film eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela