.

välkommen till föreningen!

Publicerad 2011-03-02 16:44:53 i Allmänt

- Här fyller du i adressen!
- Ger mej 2 min så ska jag bara ta reda på vad min gata heter, jag har precis flyttat hit som aupair
-Jasså! Det var jag med i min ungdom, fast i London då. Får jag fråga vad du kommer ifrån?
- Jaaa jag kommer från Värnamo som ligger i småland!
-Jag har bott i Jönköping, men då var nog inte ens du påtänkt ännu.

När alla papper är fixade och jag har fått klart allt vandra jag mot utgången. Kvinnan i receptionen som kanske är 60 år ropar :

- AMANDA VÄLKOMMEN TILL FÖRENINGEN!

HAHAH aa gud.

Mina vänner. Jag har skaffat gymkort. Åkte förbi coop på hemvägen. Köpte en chockladkaka och åt den så fort så jag mådde illa. Köpte den mest för att liksom makera att imorgon börjar mitt nyttiga liv. Hälso Amanda. Tränade Amanda. Percing i navel Amanda. Bikini Amanda. Okej kanske inte det sista...



Om en stund ska jag åka vidare till min kusin och hennes kompis. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela