.

Vad snackar jag om ? Ingen aning...

Publicerad 2011-03-30 23:01:42 i Allmänt

Kom å tänka på en sak. När man tänker på människor man känner så sätter man liksom en beskrivning för personen. Men typ någons beskrivning är "vacker" . Någon är den "pålitliga och snälla" Henne vänder du dej till när du måste prata. En kanske är " generös och alltid possetiv" Hon bjuder dej mer än gärna på en kaffe. Ni fattar?

Sen tänker jag vad folk tänker om mej och vet ni vad jag kommer fram till. Jag har i HELA mitt liv fått höra att jag är den "roliga" tjejen. Hon som man skratta åt eller med. Den spralliga tjejen som är helt galen. Som ibland skriker några tonlägen för högt. 

Vad vill jag komma med detta? Kanske att det så att den vackra tjejen behöver höra att hon är också är smart, den snälla behöver höra att hon måste våga säga ifrån mer och den som generös kanske vill höra någon gång att hon är söt.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2011-04-02 21:02:13

Amanda, du är också väldigt trivsam. Inte i en enda sekund har jag känt mig obekväm i ditt sällskap. Tack för det!

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-04-03 14:23:24

haha :) Tack Ellen! :) Allt bra med dej ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela