.

Torsdagkväll

Publicerad 2011-03-03 20:37:02 i Allmänt



Shoppade idag! Bland annat dom här snygga shortsen! Blev jätte nöjd! Har kollat in dom ett tag. Köpte ett par vanlig jeans med och ett par solglasögon. Det har varit strålande sol idag så stan var full med människor som satt och värmde sej i solen med en kaffe. Jag gjorde detsamma. Fick verkligen vår känslor! Underbart att solen kan göra en så glad!

Och så snygg var jag när jag skulla ladda för gympapasset. Ska bli kul att känna all träningsvärk imorgon! Fundera på att träna ett pass till imorgon när jag lämnat av barnen. Som sagt. Vi märker hur kroppen mår. Ska in till stan sen och fika med Frida! Myysssigt. Fredagen kommer vara min dag imorgon helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela