.

Torsdag

Publicerad 2011-03-10 10:07:01 i Allmänt

Hola!

Igår sprang jag på löpaband i 35 minuter. Resultat: Nöjd. Efter detta hämtade jag upp barnen med bilen vilket jag aldrig gör då vi alltid åker buss. Det var spännande! Första gången jag körde runt på Lidingö. Märkte till min förvåning att jag hitta rätt bra.

På kvällen åkte jag till Danderyd och träffade tre jätte goa tjejer som heter Linn, Elin och Jessica. En är från gävle, en från falköping och en från Malmö. Så riktigt kul med så olika dialekter haha. Vi myste i Linns lägenhet med chocklad och frukt. Var hemma kanske vid halv tolv tiden.

Nu ska jag åka in till stan och träffa Lina! Olalaaa! Nice. Sent ikväll kommer Mia så ska in till centralen vid halv elva för att möta upp henne. Sen stanna hon hela helgen vilket är super kul.


Den här veckan har varit jätte bra. Vill bara säga det.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela