.

New week

Publicerad 2011-03-14 22:34:49 i Allmänt

Har varit underbart väder idag! Satt ute men flickebarnet och solade. Va med henne hela dagen idag och även imorgon eftersom hon har brutit nyckelbenet och hon absolut inte kan vara på dagis. Kommer förmodligen vara det hela veckan. Har dock fått ledigt på onsdag em och då ska jag och simon in och heja på någon tävling där man åker skidor runt slottet i gamla stan ( en typisk simon ide) Jaaa vet jag skratta med åt tanken men det ska vara strålande sol.

Övervägde nästan en halv dag om jag skulle träna ikväll och jag gjorde det till sist. Känns starkt gjort av mej tycker jag. Har kommit in någon " Träna minst 3 gånger i veckan" Och just nu funkar det kanon. Känner så mycket bättre på fysiskt och psykiskt.

Som sagt. Idag har jag jobbat hela dagen så har inte hunnit göra något. Rätt skönt att inte behöva åka iväg. Känner att jag fick tillräckligt av buss/tunnelbana känsla i helgen. Imorgon ska jag iallefall kanske träffa Lina en sväng!


Ska ju passa på att säga att världens bästa pappa fyller 50 år idag! Han är den roligaste människan jag känner och den mest omtänksama människan som finns i mitt liv. Löövv youu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela