.

Måndag

Publicerad 2011-03-21 19:32:33 i Allmänt



Hälsotallrik a la Amanda ! Såå sjukt gott blev det. Himla nöjd över det jag lyckades åstakomma! Idag har jag gjort massa husliga saker. Med andra ord känt mej som 40 + . Måndagar är ingen rolig dag. Kvittar vad man gör. Som jag sagt tidigare så älskar jag när måndagen nästan är slut för sen är man inne i veckan om du förstå vad jag menar!



Skickade ett litet födelsedagskort i söndags som kom fram idag till min brorson. Han fyller år imorgon men det där med att gissa dagar när brev kommer fram är ju faktist svårt! Men han verkar vara överlycklig över ett rikigt fult kort som jag köpte på pressbyrån för 2 kr haha! Iallefall leendet att döma.

Den här veckan ska jag hinna träffa två tjejer från Lidingö, träffa en moster till barnen som är en as skön människa, bio med Lina och fika med Elin och Malin. Sen skulle jag behöva shoppa någon fin topp till helgen. Glup! Allt detta ska jag hinna på 3 dagar! But I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela