.

Måndag morgon

Publicerad 2011-03-07 09:26:12 i Allmänt

Haft en bra helg? Det har jag haft! I fredags var vi ett gäng som körde en utekväll. Senare på lördagen åkte jag ut till mormor. Här sitter jag nu. Ska snart åka roslgasbanan och tunnelbanan hem till my place. Ikväll ska vi fira pojken som fyller sju år idag med en god middag. Senare ska jag träna hade jag tänkt. Låter som en ganska skön dag måste jag säga.

Den här veckan blir nog rätt intensiv med det gillar jag. I två veckors tid har det varit lungt här uppe. Men nu kommer alla upp och det är bara kul men svårt att hinna med allt å alla. Mia kommer iallefall på torsdag kväll och stannar tills på söndag. Super mysigt!

Förresten. Imorgon ska jag använda min skinnjacka! Ska bränna min vinerjacka som jag hatar! Blää.

Jag trivs verkligen här uppe. Jag känner inte det behovet som jag gjorde i början när jag kom att jag måste göra saker hela tiden. Jag njuter faktist av att bara vara på mitt rum vid datorn. jag känner mej liksom inte ensam längre. Man måste nog helt enkelt ger saker lite tid. Den första månaden var jätte jobbig. Men så är det alltid när man kommer till ett nytt ställe. Tänk nu. Jag åker in till stan , jag hittar gansak lätt överallt, jag träna med helt okända människor och jag skaffa vänner. Allt går bara man ger det tid.

Nu ska jag göra mej i ordning och sedan käka frulle.

Hoppas du mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela