.

19 eller 30 år?

Publicerad 2011-03-15 23:21:07 i Allmänt

Varit hemma med "nyckelbenstjejen" idag igen. Gick jätte bra. Hon är verkligen smidig. Det är båda barnen. Åkte till Lina på kvällen. Kul att det tog typ en timme dit. Som från Värnamo till Jönköping. Man åker inte en sådan sträcka hemma för att träffa någon på 2 h. Men här gör man visst det. Här är det avstånd till precis allt. Vet inte om jag gillar det egentligen. Hemma tar man bilen och så är man i rydaholm på 30 min ( det tycker man är lång tid att köra) Här är det ingenting.

Åter till Lina. Vi drack te och kakor. Älskar att träffa folk i min ålder och bara snacka om normala saker istället för vuxna grejer. Inget illa menat men ibland känner jag mig som 30 år här uppe som sköter mat, tvätt och barn.

Nu ska jag sova. Imorgon är en ny dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela