.

22.29

Publicerad 2011-06-15 22:29:18 i Allmänt

Okej jag har nog förstorat upp det här. Imorgon tänker jag att det kommer spöregna, att i bakgrunden kommer jag höra james Blundt och tårarna kommer rinna så att folk på bussen kommer tänka " gode gud, har någon i hennes omgivning dött?!"

Jag kommer tänka varje sekund " då var det sista gången jag åkte förbi det trädet, då var det sista gången jag såg det huset och nu var det sista gången jag åker över den här bron" På gränsen till överdrift, till idioti och till tönthet.

Jag kommer sätta på mej mina solglasögon bara för att gömma mina ögon. En blondin kommer tänka " Solglasögon när det regna, vad har den här tjejen för problem ? "

Men sen tänker jag på allt som väntar mej där hemma och det känns det hela myckter bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela