.

Onsdag

Publicerad 2011-01-26 12:19:17 i Allmänt

God morgon, godmiddag och godkväll!

Jag har aldrig känt mej så ensam. Min familj består av 2 styck föräldrar , 3 bröder + svägis och en kanin och sen har vi då mej. Som ni förstå är jag van att vara omringad av mycket människor under veckor och helgdagar. Nu sitter jag här i ett ganska stort hus helt ensam och vet inte rikigt vad jag ska göra av dagen. Jag vet inte hur TV:n fungera, jag har inte en egen dator, Mathilda kan inte träffas förrens imon, jag är rätt trött efter gårdagens alla tåg och bussar hit och dit så jag känner inte för att vandra mej ut i kylan heller. Jag befinner mej i möjligheternas stad och vad gör jag, sitter här och tycker lite synd om mej själv. Jag trösta mej med att livet här kommer vara tusen gånger roligare nu när mathilda kommer ( och snart Lina) för seriöst, den här ensama levnadsstilen funkar inte för mej! Jag märker verkligen hur beroende jag är av människor jag känner.


Nu ska jag fixa något att äta och lista ut vad jag ska göra fram till fyra...

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-01-26 14:53:01

du är duktig! Njut av livet i möjligheternas stad! :) Jag kommer v7, och det är jättekul när du uppdaterar :) mååånga pussar från Värnamo!!!

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-01-26 18:11:29

När har du tänkt att åka på sportlovet vilka dagar osv ?:)

Postat av: julia

Publicerad 2011-01-26 22:05:22

mån-fre eller lör :) får se mina jobbtider! är där hela veckan iaf, ska fixa projektarbete plus hitta balklänning, hehe!

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-01-27 09:40:40

Okej! Men det låter bra för Benjii kommer nog i början av veckan så då kan vi umgås den helgen där då juu! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela