.

Igår...

Publicerad 2011-01-26 12:04:45 i Allmänt

Igår lämande jag av barnen som vanligt på dagis/skola. Tog mej sedan ut till Vallentuna (tog mej 1,5 för det blev lite fel på vägen) Hade glömt att äta frukost så när jag väl var hemma så mormor (typ 10.30) åt jag som ett afrikanskt barn som inte ätit på flera dagar. Det var verkligen hur mysigt som helst att träffa min kära mormor. Kan låta löjligt men det känns som att jag varit hemifrån hur länge som helst och få träffa någon som man verkligen känner och kan prata en massa minnen med kändes så himla skönt. Kommer nog blir en hel del visiter hos henne framöver!

Senare tog jag roslagsbanan hem och tunnelbanan för att hämta barnen. Vi åkte buss den lilla sträckan för att senare göra lite mat. Spelade lite spel och slappade. 4 åringen hade gjort en teckning åt mej! Såå söt!

Klockan närmade sej strax efter sju och jag tog åter buss och tunnelbanan fast den här gången in till t-centralen (sjukt att det går så fort att komma in i hur allt sånt funkar) Såå skönt att det tar exakt 15 min från Lidingö tills man är mitt i Stockholms centrum. Vid centralen träffade jag min efterlängtade Simon. Vi gick till en mysigt cafe och drack kaffe. Det var en sån där kväll som man inte vill ska ta slut. Men det gör dom ju ändå, lite svårt att påverkar sånt där. Efter några timmar åkte jag "hem" igen.

Nu vet ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela