.

Dag 1

Publicerad 2011-01-24 11:00:14 i Allmänt

Sådär ja. Fick låna en dator av familjen. Ibland bli det lite pilligt med en lite iphone. Nåväl. Så här har min morgon sett ut.
Gick upp 06.45. Gjorde mej i ordning lite snabbt. Sedan följde jag med barnen till skolan/dagis tillsammans med pappan och " presenterade" mej för fröknarna och ni vet "Det här är Amanda, hon är vår nya barnflicka" haha. Kändes lite lustigt men nödvändigt dock. Efter detta visade Fredrik( som pappan) heter runt mej på Lidingö. Ni som känner mej vet vilket dåligt lokalsinne jag har så jag visste knappt vad vi var men det var ändå kul att åka omkring lite. Vi åkte senare till tekniska högskolan där han släppte av mej. Jag fixade ett SL kort, tog tunnelbanan hem och nu sitter jag här.
Jag trodde typ jag skulle ligga och lipa i min säng igår. Det roliga var att jag somnade så fort jag la mej vid 22.00! Inte okej. Sen sov jag som en stock. Jag kanske inte är så känslosam som jag trodde. Ja menar detta är ändå en ganska stor grej men jag antar att jag inte riktigt har fattat att jag ska leva här men det kommer väl det med.
Vid klockan 16.00 ska jag hämta barnen. Vi ska äta blodpudding som tydligen ska vara en favorit. Snacka om att komma in i jobbet på en gång. Ingen mjukstart precis men det är bara skönt! Mamman här hemma är i London så jag och pappan sköter vardagen nu i en vecka. Nu ska jag packa upp min saker. Känns dock ganska tråkigt att fixa med det men jag måste ju.....
Just det, vi åkte förbi Pernilla Wahlgrens hus innan. Såå sjukt fint! När man sitter där i i bilen så får man låtsas att man inte är allt för imponerad haha!
Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-01-24 13:36:55

oooh my!! :D bor du nära wahlgrens hus? någon annan kändis med?

Postat av: Amanfa

Publicerad 2011-01-24 20:49:05

Nää inte nära kanske 10 min ifrån eller något Hahah:) Njaa har inte spanat runt så mycket än men det får vi göra när du kommer upp!!! Det längtar jag efter:)

Postat av: lina

Publicerad 2011-01-25 10:54:43

hahahahaha jag får göra så hela tiden när dom pratar om saker man tkr är as häftiga. MISSSS yooooouuu skype nån dag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela