.

SL bajsssss!!!

Publicerad 2011-02-22 20:04:45 i Allmänt

Vi åt food vid östermalmstorg. Jätte god sallad. Var så roligt att träffa ett bekant ansikte. Hade jätte trevlig med min kusin. Vi brukar inte umgås på tu man hand så aa det var kanon. Efter det tog jag mig till Erikdalsbadet, ligger typ vid medborgarplatsen (som att du skulle bry dej om vart det ligger haha)Jaja. Ni vet när man kommer till ett "nytt" ställe och man vet att man ser hur förvirrad ut som helst ,men att man typ låtsas att man har lite koll haha. Så kände jag. Simmade iallefall ett bra tag, tusen meter faktist. Det var så skönt att bara känna att man gjorde någonting som var bra för kroppen. Hämtade sedan upp två trötta barn. Hemma inser jag att mitt SL kort är borta. KUL. Kortet skulle räcka ända till maj. Så det är bara att dra i det jätte feta kontot jag har och köpa ett nytt. Suck. Så himla typiskt mej. Så himla onödigt. Så DUMT!

Fick ett sms från mamma innan. Dom låg vid stranden. Hmm..



På tal om mamma så hittade jag den här fina texten hon skrivit. Hon gjorde knäckebröd som jag tog med mej upp till Stockholm. Fann denna i burken



Känslosam som jag är blev jag så glad. Blev alldeles varm i kroppen. Älskar dej mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela