.

Simon

Publicerad 2011-02-06 12:59:21 i Allmänt



Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit i min blogg om hur kär jag är i min pojk. Folk tycker antagligen att jag tjatar och är tråkig som alltid nämner hur mycket han betyder för mej. Men jag kan inte sluta. Jag är så fruktansvärt förälskad i han. Inte för att han är perfekt. Utan för att han är han. För att han trösta mej när jag är ledsen för att han retar mej för små saker så jag blir galen. För att han känner mej så väl att han hör på min röst hur jag mår. Jag kan inte ljuga för honom. Han känner mej så väl. Jag imponeras av hans kämpaglöd för det han brinner för. Hur mycket arbete han lägger ner på sina studier.

Jag älskar dej Simon Mikael Andersson

Kommentarer

Postat av: its me!

Publicerad 2011-02-06 18:19:17

underbart att du är kär!! :) min gumma som jag ej träffat på ett tag. Hoppas du får en bra vecka så ses vi snart! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela