.

Min helg

Publicerad 2011-02-27 23:00:40 i Allmänt



Som sagt. Kom hem sent i fredagskväll. Simon hämtade mej på stationen i Alvesta. Kan nämna att jag tillbringade 3 h med en skrikande 3 åring. Vill typ döö eller något där ett tag.

På lördagen åt jag middag med farmor, faster, en styck bror och en mormor. Sedan snabbade jag mej till pelikanen och fikade med Mia och Mathilda. Efter det kom jag hem. Umgicks lite med mina bröder. Gjorde mej i ordning och sedan åkte jag och Simon till Växjö och åt god mat och bara myste. 5/5 toast helt klart! Känns helt sjukt att det har gått ett år sedan vi träffades. Hur fort går inte tiden människor?

Åkte hem tidigt från Rydaholm i morse. Träffade Daniel och tankade bilen eftersom mor å far fotfarande är bortresta. Ska tilläggas att jag kan tanka bilen bara att jag kände mej lite osäker (y) Hann gosa lite med Noel innan jag tog bussen upp till Stockholm (fick sitta jämte en man som vägde typ 100 kg utan att överdriva) Varför ska ALLTID jag hamna jämte så speciella människor?



Världens sötaste unge!

Nu ska jag sova och önskar dej en härlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela