.

Onsdag

Publicerad 2011-04-13 09:33:05 i Allmänt

Så kom onsdagen. Har precis tagit en dusch. Upptäckte en stor tvestjärt som sällskapde mej bland shampo och tvål flaskor. Så sjukt äckligt! Finns det något äckligare djur? Hur som helst spolade jag ner honom som den djurplågare jag är.

Ska snart in till stan och luncha med mormor. Sedan bara mysa runt på stan. Tyvärr är det inte jätte roligt väder ute så det dra ner stämningen lite, men alltid kul att träffa mormor iallefall!

Ikväll kommer Simon hit som det verkar nu. Det är också mysigt! Sedan kommer vi inte träffas på lite mer en vecka igen. Lite tråkigt men inte mycket att göra något åt.

Saker jag vill:

*Nya kläder
*Soligt väder
*Helgen ska vara en dag längre
*Ha en privat taxi gubbe som kör mej dit jag vill precis när jag vill dygnet runt.
*En egen bil
*En lägenhet inne i centrala stockholm
*Åka på solsemester
*Färga håret

Vi hörs vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela