.

Långfredagen

Publicerad 2011-04-22 12:48:16 i Allmänt

Ohhhh myyyy goooddd! Jag bokade just en tågbiljett. Nu ska det tilläggas att det var den enda som var kvar. Bussar var fullbokade och en massa tågtider, men där fanns en tid som passade as bra på måndagkväll. Puhhh! Plus att alla låg på 800 kr på måndagen men min billjett gick på halvpriset! Meningen var ju att jag skulle åka upp på tisdag men jag jag var tvungen att komma upp så jag är där på tisdag morgon. Så kan livet vara.

Idag ska jag till farmor en vända. Sola lite och sedan bada och göra hårinpackning och hela den biten. Ikväll kommer Simon hit! Mer än en vecka sen vi sågs. Men nu ska jag får vara med honom hela helgen så jag är lycklig! Imorgon åker vi till Halmstad och stannar till söndag. På söndag kommer jag troligtvis träffa Lovisa som också är i trakterna. BRA HELG! Hoppas hoppas hoppas inte att helgen går för fort nu bara...





Hittade en gammal fin bild i datorn. Tycker att vi båda lyckades framhäva vårt välvårdade hår denna dagen...vi ser inte ut att vara särskilt lyckliga heller haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela