.

Jag behöver jag behöver jag behöver....

Publicerad 2010-09-01 11:27:45 i Allmänt

Övernattade i Rydaholm inatt. Åt en sådan mega pizza igår så jag mådde illa hela kvällen. Nåväl. Tog tåget hem vid tio redan idag. Det var så otroligt vacker ute. Ni vet lite sådär disigt, soligt och samtidigt lite lagom kallt. Musik i ipoden och en kofta över sig. Det är såna tågresor som man uppskattar. Man drömmer sig bort och bara njuter. Om en halvtimme ska jag åka och jobba. Fick även en tid imorgon så pengarna börja faktiskt blir en ordentliga summa nu vilket känns underbart!


1 september idag. Det innebär att du flyttar om 16 dagar. Det gör mer ont än vad jag vill erkänna för mig själv. Gränsen till att lägga sig och gråta ut mot min kudde är nog snart nådd. Inte än, men det kommer vilken dag som helst. Att du flyttar finns i mitt bakhuvud varenda dag. Ju närmare datumet blir desto mer verklig blir det. Jag har nog inte fattat det, eller kanske inte vill fatta?

 

Nu ska jag cykla till jobbet.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-01 19:03:55

såja amanda! gråt inte över mig ;) haha vet gott och väl att det är simon du menar!!

Postat av: ELLEN

Publicerad 2010-09-02 11:52:51

haha anna du är så okänslig. men amanda, det kommer gå bra! ska du till norge också eller hur blir det? :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-09-02 22:07:44

hahah anna ;) lovar ska inte gråta över dej mer lovar!!



Ellen: jadå :) Nää blir nog inte norge just nu som det ser ut, har fått mkt jobb på ett service boende så jag försöker tjäna ihop lite pengar :) Allt bra med dej??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela