.

Helg snart!

Publicerad 2010-10-28 21:17:36 i Allmänt

Här sitter jag i sängen och njuter av att veckans arbete är över. Borde städa mitt rum men jag skiter i det nu.

Imorgon ska jag och Mia äta frukost på MC. Ska bli väldans trevligt. En en vända på stan ska hinnas med. Efter det ska jag hem och bara ta helg. Tror faktist att det blir en myskväll hemma. Inte ofta det händer nu för tiden. Ska hyra en film och köpa 7 kilo godis ungefär. Sen ska jag somna framför TV:n. Åhhh vad underbart det låter!

Sitter och lyssnar igenom en massa sommarlåtar. En låt är verkligen speciell för mej. Många tycker den är jätte dålig men när jag lyssnade på den låten under en händelse och efter det har den fått en sådana betydelse för mig. Tänkter inte går djupare in på det. Men jag känner mej så lycklig när jag hör den. Jag blir så full av kärlek. Samtidigt för jag en sådana ångest, för jag vet hur jobbigt jag tyckte det var just då. Nu blir jag djup igen... tyst Amanda TYST. Okej.

Förövrigt har jag skratta hela dagen åt Anton. Vi var och handlade på City Gross. Fruktansvärt roligt. Allt han gör är roligt. Det kvittar liksom vad. Åhh! Gillar min bror!

Nu ska jag vara lite social mot dom andra i familjen. Ska visst vara bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela