.

AmandaMaria MariaAmanda???

Publicerad 2010-10-11 22:18:43 i Allmänt

Vad är det här för blogg egentligen? Att folk ens ta sig tid att läsa den. Jaja, frivilligt som man så fint säger.

Idag på förmiddagen skulle jag lämna en lapp på min gamla skola. En gammal lärare kom fram till mig och sa: "Hej Maria" Jag log tittade ner i golvet och tittade på honom och sa " Jag heter Amanda, annars var det rätt" Han log lite generat och sa " Det var nog din mamma jag tänkte på, för hon heter ju Maria"

Känns stabilt liksom.


Idag har jag jobbat. Gick bra tycker jag. Efter det städade jag hos farmor. Om man är hungrig så är det stället som ett paradis! Kvällen har spenderas med en långt bad och chockladdrickande. Benjamin tappade en tand. Mamma visade upp sina inköp från Ullared. Jag fick lite små grejer jag med.

Hmm... jaa en ganska typisk måndag med andra ord.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela