.

Tisdag

Publicerad 2010-11-30 18:15:07 i Allmänt

Att jobba på dagis är minst sagt inte så soft som folk verka tror. En del barn är helt galna, elaka och hemska. Vissa är dock yber söta och det väger liksom upp det hela. Man får tyvärr fort sina favoriter.

Imorgon jobbar jag på serviceboendet och torsdag på dagis igen.Så lite pengar får jag allt in. Känns skönt.


Förstår inte rikigt vad det är med mej. En stunden är jag hur lycklig som helst nästa vill jag bara ligga i sängen och gråta. Hormoner? Eller vad är det här? Ångest över vad jag ska göra med mitt liv? Jag känner mej så liten...

Imorgon är det första december. Ungefär 14 dagar kvar tills du kommer hem. Jag behöver dej nu. Kom hem! Fyy vad jag låter dramatisk...




Nu blire Max med Miaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela