.

Helg

Publicerad 2010-11-26 12:31:09 i Allmänt

Har övervägt nu i nästan två timmar om jag ska hitta på något. Men nej. Jag sitter med min stora rumpa i soffan och känner inte för att flytta mej en meter. Jag får panik eftersom jag känner mej lat men samtidigt struntar jag i att ta tag i något.

En annan som sak jag önskar är att jag hade en hobby. Ni vet, gitarrflicka, super dukigt på att måla tavlor, en samlare av antika världsmynt eller kanske hon som har en stor häst och älskar att rida. Vad som helst liksom. Ni vet den där frågan: Mina intressen. Jag skrev alltid Fika, vara med kompisar och lyssna på musik. Jag skulle vilja har något som tar min tid de dagar då jag inte har något göra. Men man kan inte bara skaffa en hobby. Det är något som man bara finns i en.

Ikväll verkar det som att det blir Harry Potter. Kul att träffa lite flicks igen. Jag har kommit på mej själv hur beroende jag är av att har människor omkring mej. Jag har så lätt för att känna mej ensam. Samtidigt är jag väldigt självständig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela