.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom...

Publicerad 2010-11-01 23:14:09 i Allmänt

.. och allt var förbjudet. Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om....

-Lars Winnebäck. En man som kan sitt.

Vad har jag gjort idag? Städat hos farmor, ätit mat med Mia, gått en runda, pratat med Mathilda i telefon, ätit 4 knäckebröd, strykit, kollat på top model, gått en runda till, varit på öb,varit på posten, kollat på TV, skypat. Nu ligger jag här i sängen och känner att dagen har varit fruktansvärd låååång. Jag har gjort ganska mycket men ändå känns det som att måndagen har varit i flera år ungefär.

Imorgon känner jag för att hitta på något rikigt kul men det finns INGET att göra i den här stan. Kom det som en nyhet NEJ. Tror ändå det luta åt en fika på stan och tjata av sej lite.

Grattis till dej som just läst igenom den här skiten haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela