.

Student 2010

Publicerad 2010-05-17 22:31:34 i Allmänt

Jag har sagt att jag ska klara att ta körkort innan sommaren. Det gjorde jag. London blev en jätte roligt minne. Grekland kommer blir bra det med. Studentdagen kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv. Men sen då? När allt är över. När sommaren kommer och sedan byts ut mot höst?
För första gången i mitt liv kan jag göra precis vad jag vill, jag skriver mitt eget manus. Det är jag som är huvudrollen och allt är upp till mig. Om jag ska vara allvarlig har jag lite ångest. Har längtat efter att sluta skolan, självklart har jag det. Men när jag står där med min vita mössa kommer jag sakna allt det där trygga. Mina klasskompisar, min rosa skola,min fula dator och stå i kön till matsalen. Men samtidigt vet jag att det är ett avslutat kapitel, för jag vill inte mer nu. Jag vill börja på ny kula. Jag har lite ångest det har jag men det kanske kan vara bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela