.

Onsdag

Publicerad 2010-05-26 23:27:36 i Allmänt

Ikväll var jag hos Simon. Han fyller ju 20 på lördag, då jag inte är hemma så det fick bli ett tidigare firande. Han fick en svart morgonrock och lite småsaker. Vi åt pizza och jordgubbstårta! Nu mår jag lite illa känner ja. Jag har lite svårt för det här med ordet ”lagom” känner inte riktigt när jag lutar mot ”för-mätt-spy-känslan” Så slår det till pang! Är faktiskt väldigt nöjd med paketen! Jag tycker det är jätte svårt att köpa presenter till folk i min ålder men det är klart, vad katten köper man till en tjugoårig kille som har en ganska kräsen smak? Aja, det löste ju sig! Hade iallafall mysigt och hatar att lämna hans varma famn. Usch!

Köpte även en bikini idag. Om det är något som jag hatar att köpa så är det de. Många tjejer älskar det med jag våndas för det. Hittade en på Åhléns som satt så sjukt bra! Är verkligen nöjd. Känns faktiskt mycket roligare att vara på stranden med en snygg bikini!

Längtar till helgen då jag och Lovisa dra till Båstad! Kommer bli så mysigt. Var så länge sen vi hade våra hela helger med massa godis och film. Kommer inte ens ihåg när det var sist. Synd bara att jag måste spara mina pengar annars hade det varit roligt att shoppa lite men som sagt en greklandsresa vänta näsa tisdag!

Förövrigt fick jag MVG på mitt projektarbete med Mia! Har varit en riktigt bra dag med andra ord!

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-05-27 12:10:17

Looking forward dear!

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-05-27 12:11:25

jaaaaaaaaa! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela