.

Brännskadad?

Publicerad 2010-05-22 16:15:35 i Allmänt

Solen lyste in genom mitt fönster. Gjorde sedan en god frukost med kaffe, apelsin,kokt ägg och en smörgås. Gick ut på altanen och ser att granna har börjat inta sin positioner i solstolarna. Jag går in och ser att det är 23 grader varmt ute. Springer i stort sätt in i rummet och slänger på mig min bikin och intar precis som grannarna solstolen. Där ligger jag i 3 h. Anton kommer ut en timme och vi har det sådär ”mysigt-syskon-prat-när-man-för-en-gång-skull-uppsatta-varandra” Det är bara det att Amanda tänker inte på att hon är svensk och inte solat på ett år. Hon tänker att solskydd är för mesar så det behöver hon inte alls använda...



Resultat....
Jag är röd som en tomat.Roligt nog ser jag blå ut på kortet (det är jag inte ska tilläggas) Men jag vet att det bruka övergå ganska snabbt till brunt. Blir alltid röd precis i början av ”sol-processsen”

Nu ska jag sminka ”ner” det röda och hoppas att folk inte tro att jag är en gris. Jag och Julia ska nämligen till Växjö ikväll. Väldigt mysigt!

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-05-23 00:05:04

oh så fint. själv har jag samma röda färg fast bara på bröstkorgen, allt annat är vanligt. varför blir det så?!

Postat av: amanda

Publicerad 2010-05-23 17:35:41

ja vet inte haha :) Men jag är glad att jag inte ser ut så här hela sommaren haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela