.

Are you ready for it?

Publicerad 2010-05-20 11:19:08 i Allmänt

Veckorna försvinner. Grekland nalkas. Just nu är jag inte så pepp men kommer säkerligen vara det sen! Har så länge känts så ”långt fram i tiden” så jag har svårt att smälta att det verkligen snart gäller. Längtar efter sol och värme så sjukt underbart.

Sitter i skolan men just nu gör vi inte mycket alls (ingenting för att vara ärlig). Efter skolan så ska jag vara barnvakt åt Noel! Var så länge sen jag såg den lilla plutten nu så det ska bli jätte mysigt! Får se vad dagen har att erbjuda. Känner för att åka runt i bilen med hög musik och filosofera.
Jag är så tankspridd. Vad ska jag göra i höst? Vill ju har ett jobb, men i lilla Värnamo är det svårt. Ska jag söka jobb i Stockholm och bor hos mormor? Börja får en lätt panikkänsla. Jag är stressad men ändå ganska lugn. Tänker att det är långt fram liksom, men det är det ju inte. Min pojkvän kommer flytta till London och några av mina bästa vänner kommer flytta över halv Sverige. Tråkigt och hemskt men kul för dom det tycker jag verkligen! Men helt ärligt känner jag mig inte redo för att lämna boet men ändå är jag trött på att vara här vissa stunder. Kan kännas som ett hamsterhjul vissa perioder. Jag har svårt att avgöra om det beror på att jag ät uttråkad på skolan att jag bara vill iväg eller om det beror på att man känner att många andra flytta ifrån?

Jag är så trött på frågan ” Jaha vad ska du göra till hösten Amanda?” jaaaaa vet inte okej! Jag vet ingenting.


Allt löser sej eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela