.

Tjeeennnaaa bloggen!

Publicerad 2010-03-02 20:09:28 i Allmänt

Den stora och framgångsrika bloggaren är här!Kanske inte! haha :)


Igår var Julia här och fikade! Vi kollade på familjen annorlunda och lite på spårlöst. Hade jätte mysigt. Det är tråkigt att vi inte hinner träffas mer bara! Tycker om dej vännen!

Jag kan vara riktigt djup. Idag när jag satt i bilen till skolan tänkte jag ”Jag är den enda som står i vägen för saker jag inte klara” Jag är en sjukt otålig person som måste liksom göra saker på en gång när jag har kommit på det. Jag måste klara dom på en gång annars bryts självförtroendet ner.
Just nu är det körkortet som skaver. NEJ jag har inte kuggat men jag kämpar som en stenålders man för att klara teorin. Jag tror seriöst att jag har inlärnings svårigheter! Eller kanske det beror på att jag är totalt ointresserad. Vem bry sig om hur ofta spolarvätska måste fyllas på? Men så kom Mia en ängel sänd från ovan och hjälpte mig lite idag! Jag blir så glad över såna vänner! Som sätter andra före sig själv! Tusen tack!

Var även på Donken med Carroo! Mycket trevligt och mysigt det också!


Nu har jag precis prata med Lovisa som jag träffa imorgon! Ska bli så mysigt så!

Gissa vad som börja ikväll!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela