.

Onsdag

Publicerad 2010-03-10 17:09:47 i Allmänt

 

Vårkläder. Solsken. kärlek. Underbara vänner. Kaffe. läppglans. tygskor.

Har varit ledig idag. Hade tänkt vara effektiv och får gjort en massa skolsaker. Jag gick upp halv nio. Man kan väl säga att redan där skar dagen sig. Jag och pappa åkte till farmor och farfar och fikade vid tio. Efter det åkte jag och jobbade i några timmar. Var hemma vid två tiden. Sedan en massa telefonsamtal hit och dit. Klockan blev fyra. Jag tappade helt inspirationen till att plugga. Jag struntade liksom i det.

Intressant va? Haha


Nu är klockan fem. Ska snart fika med Simon. Vi fira två veckor idag! ”Applåd” ”hallelujakör” Nää okej inte så stort kanske men ändå. Jag har druckit sjukt mycket kaffe och bakverk idag så jag vet inte hur jag ska får ner ännu en kopp men det finns ju som tur andra alternativ. Jag tycker det är så sjukt mysigt att fika ute. Bara det att kollar på människor kan vara riktigt underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela