.

Onsdag

Publicerad 2010-03-24 22:25:43 i Allmänt

Onsdagen har passerat. Har jag varit så effektiv i veckan som jag velat NEJ. Vad är det för fel på mig? Jag är fruktansvärt lat. Jag skjuter på grejer. Det samlas på hög. Växer. Vad gör jag? Glo in i en TV och tänker ” Det ta jag sen” Hjälp. Nu är det skärpning. Inte långt kvar till studenten! Sista rycket nu Amanda! Kom igen. Kämpa för din egen skull!

Imorgon kväll
ska jag få träffa mitt efterlängtade syskonbarn. Jag kommer ta tusen bilder! Så imorgon blir det en massa kort på bloggen på bebisen! Kul Lovisa va!? Det är konstigt men det känns lite som att Noel är min och Lovisas bäbis. Tänk att mitt blod och hennes blod finns i bäbisen hahah! Okej, lite väl djupt här men ändå. Vi har ju båda två längtat och längtat!

Firade Sandra ikväll var jätte mysigt!

Time2slepp

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-03-24 22:28:34

haha, det är våran baby :)

yes, ta massa kort imorn så är det min tur på fredag :D puusss!

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-03-24 23:03:55

japp vår sigggeee hahah :)



Jag ska ta en MASSSAAA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela