.

Måndag snart över tack Gud!

Publicerad 2010-03-15 19:36:57 i Allmänt

Måndagen är snart slut. Alltid lika skönt när den är över. Som jag nämnt tusen gånger tidigare så tycker jag verkligen att måndagen är dödens dag. Man lämnar en helg efter sig och det är tusen år tills nästa. Okej kanske inte så illa men ni hajar!
Haft en sjukt seg dag i skolan idag. Trodde aldrig den skulle försvinna. Efter det städade jag hos farmor och farfar. Kom hem runt sex tiden. Nu har jag just tagit ett varmt bad och gjort hår inpackning. Wonderful! På tal om det så fundera jag stark på att färga håret. Även det har jag sagt tusen gånger. Men det känns som att ” tonår-bleka-håret-sliter-som-as” perioden är över. Jag vill har en naturlig färg....
 
... typ något i den här stilen. Inte för mörkt liksom. Naturligt. 
Får se hur jag gör helt enkelt. Jag lär väl ångra mig tiotusen gånger innan jag kommer fram till något.

TV nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela