.

FREDDAGGGGG!

Publicerad 2010-03-12 18:46:45 i Allmänt



Fredag. Dagen då man är som lyckligast. Dagen då man lägger ett extra lager mascara. Dagen då man njuter av att vara just tonåring.

Gulligt sagt Amanda. Gulligt.

Jag har insett en sak. Jag gillar gammal musik. Musiken idag har inte alls samma känsla som gamla godingar som Chicago, Dr hook eller vad sägs som Queen. Tänk vad mycket musik gör. Man kan vara lite nere en dag. Sen sätter man på en låt och ”Magic” stämningen ändras på 2 lila sekunder.  Jag önskar att jag var musikalisk. Ni vet ”blond-tjej-spela-super-bra-gitarr-och-sjunger-som-en-ängel” Nej, jag är inte tondöv men jag har aldrig kunnat spela ett instrument. Försökte. Gav det 4 månader och gav upp! ”tummen upp och klapp på axeln” Lite synd. Men det är lätt att vara efterklok.

Min dag har i all ära varit väldigt skön och lugn men jag är väldigt trött ikväll. Hade redovisning på Svenska och efter det kom Mia hem till mig och vi jobbade med projektarbete.

Nu har jag gjort mig redo för kvällen!

 

Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela